Jak realizujemy powiadomienia i płatności?
Opracowaliśmy dwa rodzaje powiadomień o zdarzeniach występujących w naszym systemie np. awaria obiektu, dostępność obiektu po awarii, informacje związane z kontem użytkownika.Pierwszym, dość uniwersalnym sposobem są powiadomienia e-mail. Użytkownik zostaje poinformowany o zaistniałym zdarzeniu poprzez wysłanie przez nasz system powiadomienia na jego adres podany przy rejestracji. Kluczowym elementem rejestracji w naszym systemie jest więc weryfikacja adresu e-mail.
Drugi sposób to powiadomienia SMS, wysyłane na numer telefonu komórkowego, który został podany w konfiguracji testu danego obiektu. Zastrzegamy, ze czas powiadamiania SMS może zależeć od aktualnej systuacji panującej w infrastrukturze operatorów sieci komórkowych i w pewnych sytuacjach może być nieco wydłużony.
Płatności w naszym serwisie realizujemy za pomocą dobrze znanego, uniwersalnego systemu Platnosci.pl. Ideą jego działania jest to, że użytkownik nie podaje żadnych danych związanych z jego kontem osobistym lub kartą kredytową u nas tylko bezpośrednio w swoim banku.
System płatności zabezpieczony jest wieloma kluczami szyfrującymi przez co można uznać go za bezpieczny.